O produktach „Jakość z Natury Carrefour”
Stali klienci sklepów
Carrefour z pewnością zauważyli ofertę „Jakość z Natury Carrefour”. Wszystkie produkty, które należą do tej oferty wyróżniają się bardzo wysoką jakością i wyjątkowym, oryginalnym smakiem. Wszystkie artykuły, które zostały wyprodukowane specjalnie pod kątem tej oferty pochodzą wyłącznie od renomowanych, cieszących się zaufaniem producentów. Dostępna jest już nowa gazetka Carrefour Market.
Początki programu
„Jakość z Natury Carrefour” sięgają 1997 roku. Przez tyle lat działalności programu współpraca z producentami żywności układała się i nadal układa bardzo dobrze. Dla sieci Carrefour bardzo ważne jest też to, aby w omawianej ofercie znalazły się smaczne produkty pochodzące przede wszystkim od lokalnych producentów. Produkty, które zostały opatrzone symbolem „Jakość z Natury Carrefour” pochodzą nie tylko w poszczególnych regionów Polski, ale także Europy. Dostawcy artykułów do programu wybierani są wyjątkowo starannie. Z wieloma z nich sieć współpracuje już od wielu lat.
Dla właścicieli sieci
Carrefour oraz dla producentów bardzo ważne jest to, aby produkcja odbywała się bez szkody dla środowiska naturalnego. Partnerzy, którzy są dostawcami warzyw i owoców dbają o to, aby dojrzewały one w naturalnym cyklu. Z kolei hodowcy zwierząt dbają o to, aby warunki hodowli były jak najlepsze. Dzięki staraniom wkładanym przez producentów żywności oraz przez Carrefour, oferowane w sklepach sieci produkty wyróżniają się bardzo wysoką jakością i smakiem, który zadowoli gusta kulinarne najbardziej wybrednych klientów. Polskie rolnictwo i sadownictwo od lat uważane są za jedne z najlepszych. To dlatego w ofercie znajduje się bardzo duża liczba artykułów, które dostarczają producenci żywności z wybranych regionów Polski. Oczywiście, nie wszystkie produkty są polskie, gdyż nie jest możliwe wyprodukowanie wszystkiego w Polsce. Współpraca z zagranicznymi dostawcami jest konieczna. Dzięki temu sieć mogła przygotować dla swoich klientów bardzo szeroką ofertę. W sprzedaży jest między innymi pochodzący z norweskich fiordów łosoś czy wytwarzana u podnóża Pirenejów szynka Serrano.
Warto dodać, że każdy z produktów ma zeszyt specyfikacji, w którym znajdują się wszelkie szczegóły dotyczące jego produkcji. Carrefour wprowadza nowe cele w strategii swojej firmy. Mają one na celu przyczynić się do ochrony naszej planety, a tym samym umożliwić sprzedaż niektórych produktów w opakowaniach całkowicie biodegradowalnych.
VCoraz więcej osób poszukuje sposobów na efektywne zarządzanie swoim domowym budżetem, zwłaszcza podczas codziennych zakupów. Popularność sieci sklepów Biedronka w Polsce jest niezaprzeczalna, ale czy wiesz, jak robić zakupy, aby naprawdę oszczędzać czas i...
VW ostatnich latach rynek detaliczny ulega dynamicznym zmianom, a wprowadzenie kas samoobsługowych stało się jednym z kluczowych trendów modernizacyjnych. Biedronka, będąc liderem polskiego handlu detalicznego, wprowadza innowacyjne rozwiązania dla ułatwienia i przyspieszenia procesu...
VProjekt modernizacyjny Biedronki w Kołobrzegu to wyjątkowa inicjatywa, która zasługuje na szczegółowe przedstawienie. Modernizacja sklepów sieci Biedronka nie jest już tylko marzeniem klientów pragnących lepszych, nowocześniejszych i bardziej przyjaznych...