22 czerwca 2021 Udostępnij

Stwórz tematyczny salon piękności, który sprawi, że wszyscy będą o nim mówić

Najlepszą formą marketingu dla Twojej firmy jest word of mouth. Jeśli potraktowałeś klienta naprawdę dobrze, wyszedłeś poza poziom usług i jeśli Twój lokal jest przyjazny, wygląda na miejsce i wyróżnia się z tłumu, możesz zagwarantować, że każdy, kto Cię odwiedzi, będzie o tym mówił i poleci Cię swoim przyjaciołom i rodzinie. Jeśli chodzi o zwiększenie frekwencji w salonie kosmetycznym, istnieje duża konkurencja, więc musisz wykazać się kreatywnością, a my jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Uważamy, że zmiana wyglądu co kilka miesięcy może być dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby wszyscy mówili o Twoim salonie kosmetycznym. Stwórz neutralną bazę Zawsze najlepiej jest mieć czyste płótno, jeśli chodzi o planowanie tematów. Wybierz neutralne odcienie dla wnętrza swojego salonu kosmetycznego, aby przestrzeń była lekka i przestronna, a to stworzy doskonałą bazę do eksperymentowania z tematycznymi akcesoriami. Możesz dowiedzieć się więcej na ten temat w poniższych kategoriach. Proste, białe ściany, jasne, drewniane podłogi i dobre oświetlenie sprawią, że Twój salon kosmetyczny stanie się przytulny. Noc filmowa Dlaczego nie zorganizować raz na dwa tygodnie nocy filmowej, podczas której Twoi klienci będą mogli przyjść i poddać się zabiegom pielęgnacyjnym podczas oglądania swoich ulubionych filmów. Rozłóż czerwony dywan, powieś na ścianach pamiątki filmowe, zdjęcia sławnych gwiazd filmowych i fotosy z filmów, wynajmij maszynę do popcornu i zaproponuj tematyczne zabiegi pielęgnacyjne, na przykład: Manicure Marilyn Monroe, Pedicure Penelope Cruz i Facial Farah Fawcett. Pomysły na rekwizyty mogą obejmować: Bows and Arrows - Hunger Games and Robin Hood vibes (this website should be able to help with this) Watermelon - Dirty Dancing (no one puts Baby in the corner) Wands, Potions, and Broomsticks - Harry Potter (you're a wizard Harry) Fright Night Why let the kids have all the fun at Halloween, us adults love it too, so how about holding your very own Halloween fright night with a focus on scary make up tutorials. Przyciemnij światła, udekoruj ściany z fałszywymi pajęczynami i nie wchodź znaków i grać upiorną muzykę. Jeśli znasz listę swoich gości z wyprzedzeniem, możesz poprosić ich o przebranie się, a nagrodą za najlepszy kostium może być voucher do wykorzystania w Twoim salonie kosmetycznym lub wybór produktów. Jeśli Ty i Twoi pracownicy nie macie odpowiednich umiejętności technicznych, aby wykonać makijaż sceniczny, zawsze możesz zatrudnić kogoś, kto się tym zajmie, podczas gdy reszta z Was będzie oferować gotyckie manicure i pedicure. Plażowe klimaty Wszyscy uwielbiają być rozpieszczani latem, aby upewnić się, że są gotowi na wakacje, więc dlaczego nie przenieść plaży do nich przed wyjazdem, z imprezą o tematyce plażowej w salonie kosmetycznym. Zamów piasek, który rozsypie się po podłodze (nie martw się, jeśli skorzystałaś z naszej wcześniejszej rady dotyczącej drewnianych podłóg, będzie to dość łatwe do sprzątnięcia), zaoferuj sesje fałszywej opalenizny i neonowe manicure, nie zapomnij też o koktajlach. Dodatkami będą nadmuchiwane palmy, girlandy z kwiatów oraz mnóstwo flamingów i ananasów. Istnieje tak wiele prostych sposobów, aby Twój salon kosmetyczny stał się tematem rozmów w mieście i przyciągnął więcej klientów niż kiedykolwiek wcześniej. Zanim się obejrzysz, będziesz rozwijać swój biznes (warto zajrzeć na stronę Millenniumgeospatial.com, aby dowiedzieć się, jak poradzić sobie z niektórymi problemami technicznymi, które możesz napotkać w przyszłości - zawsze warto być przygotowanym), otwierając jeszcze więcej salonów kosmetycznych i tworząc unikalną markę kosmetyczną, o której wszyscy mówią.

Bershka

Magdalena Olszak

Redakcja mmozin.pl