11 stycznia 2021 Udostępnij

Proste wskazówki, które pomogą Ci w diecie

Nowy Burger Drwala już dostępny w McDonald's!

Poprawa diety jest nie tylko wspaniała dla Twojej wagi, ale także dla Twojego zdrowia. Czasami nie chodzi o odchudzanie, ale o to, by obudzić się rano i poczuć świeżość i gotowość na nadchodzący dzień. Poprawa Twojej diety nie musi być skomplikowana; możesz zmienić kilka rzeczy, które mogą znacząco wpłynąć na Twoją dietę. Od zwiększenia aktywności do zwiększenia ilości białka, które spożywasz codziennie lub tygodniowo, poniżej znajduje się pięć prostych wskazówek, które pomogą Ci poprawić swoją dietę.

Postaraj się być bardziej aktywnym

Ulepszanie tego, co jesz, jest ważne, ale tak samo jak uaktywnianie się. Nie ma znaczenia, co robisz, jeśli tylko zwiększasz tętno i poruszasz ciałem. Dlaczego nie spróbujesz rzucić sobie wyzwania, np. kanapa do 5k, lub przejść 10 000 kroków dziennie. Aktywność przyczyni się do poprawy układu krążenia i zmniejszy szanse na zachorowanie.

Zwiększaj ilość białka, które spożywasz

Białko jest świetne do napełniania, dzięki czemu zmniejsza się ilość jedzenia. Dodając więcej białka do swojej diety, zauważysz, że jesz mniej w ciągu dnia. Białko jest również korzystne dla wspomagania wzrostu mięśni i zmniejszenia szans na zranienie się podczas aktywności fizycznej. Jeśli dodasz więcej białka do swojej kolacji, znajdziesz się pragnienie mniej po, pomagając zmniejszyć szanse na przekąski wieczorem.

Spróbuj znaleźć zdrową alternatywę dla tego, czym się cieszysz.

Starając się być zdrowszym, nie możesz przestać jeść jedzenia, które wszyscy razem lubią. Jest to jeden z kluczowych powodów, dla których ludzie przestają starać się poprawić swoją dietę, co czyni ją nierealną. Jednak w ciągu tygodnia spróbuj znaleźć jedzenie, którym możesz się cieszyć, a które uderza w twoje pragnienia. Na przykład popcorn jest dla Ciebie lepszy niż chrupki, niskokaloryczna galaretka zamiast lodów, jeśli masz słodki ząb lub ciemną czekoladę zamiast czekolady mlecznej. Zastosuj te zmiany w ciągu tygodnia, a następnie w weekend, pozwól sobie na przerwę i ciesz się niektórymi z tych rzeczy, które zwykle masz.

Weź suplementy, jeśli ich potrzebujesz

W miesiącach zimowych większość ludzi ma niedobór witaminy D, ponieważ nie ma wystarczającej ilości słońca. Niektórzy ludzie mają niedobór Omega-3, ponieważ w ich diecie nie ma wystarczającej ilości ryb. Spróbuj prześledzić, co jesz, korzystając z aplikacji online, a powie ci ona, czego ci brakuje. Kiedy nie jest możliwe, aby uzyskać go przez co jesz, zawsze można zwrócić się do NMN suplementy, które są naturalne i może pomóc w diecie.

Przygotowywanie sobie posiłków

Ile razy wracasz do domu i po prostu jesz pierwszą rzecz na widoku, bo jesteś głodny i nie możesz sobie pozwolić na gotowanie? Zdarza się to wielu ludziom, dlatego przygotowywanie posiłków jest doskonałym sposobem na poprawę diety. Przygotowując posiłek, przygotowujesz swoje tygodniowe jedzenie i masz je gotowe do spożycia. Jak tylko wrócisz do domu, masz już zdrowy posiłek gotowy do spożycia, powstrzymując Cię przed przekąskami lub zamawiając na wynos.

Karolina Górska

Redakcja mmozin.pl