7 października 2021 Udostępnij

9 metod na utrzymanie ciała w dobrej kondycji i zdrowiu bez siłowni

Wiele osób jest zainteresowanych pozostaniem sprawnym i zdrowym, ale nie chce chodzić na siłownię. Niezależnie od tego, czy nie możesz sobie na nią pozwolić, czy też nie lubisz jej, wciąż istnieją sposoby na utrzymanie dobrej kondycji bez chodzenia na siłownię.

Znajdź partnera do ćwiczeń, z podobnymi celami, aby uczynić to bardziej zabawne i zachować siebie nawzajem odpowiedzialność. Mogą robić to samo co ty lub różne, ale upewnij się, że są na pokładzie z podróży fitness.

Oto 9 metod, które pomogą Ci w Twojej wyprawie!

Chodzenie

Chodzenie jest jedną z tych rzeczy, które każdy powinien robić codziennie, ponieważ jest to tak łatwe do uzyskania tam, gdy jesteś mniej niż pięć minut od odległości spaceru, a następnie wziąć szybki 20-minutowy spacer, jeśli nie przynajmniej chodzenie na zewnątrz liczy się zbyt.

Pływanie

Pływanie jest naprawdę dobre ćwiczenie, ponieważ buduje napięcie mięśni, wytrzymałość i elastyczność dla pleców. Spala również kalorie!

Taniec

Taniec liczy się jako aktywność umysłowa, co może pomóc Ci zachować koncentrację, kiedy jesteś zmęczony w pracy, a ćwiczenia pomagają utrzymać mózg w zdrowiu poprzez uwalnianie endorfin, które są naturalnymi poprawiaczami nastroju.

Badania dowiodły, że ci, którzy zaczynają tańczyć taniec towarzyski, doświadczają poprawy równowagi, propriocepcji (świadomości pozycji ciała) i umiejętności motorycznych już po sześciu miesiącach!

Joga

Bershka

Joga jest doskonała dla elastyczności, siły i jako sposób na relaks. Obniża również poziom stresu, więc jeśli czujesz się zestresowany, spróbuj!

Badania pokazują, że joga jest rzeczywiście skuteczna w zmniejszaniu stanów zapalnych i zwiększaniu elastyczności mięśni, co zostało powiązane z lepszą kontrolą cukru we krwi. Joga to także doskonała okazja, aby wyrwać trochę czasu ze swojego planu dnia i spędzić go na relaksie przed lub po pracy.

Boks/sztuki walki

Boks lub sztuki walki są naprawdę dobre w zwiększaniu poziomu sprawności fizycznej przy jednoczesnym budowaniu napięcia mięśniowego, ponieważ działają na całe ciało!

Boks lub sztuki walki mogą również pomóc w utracie wagi poprzez zrzucenie tłuszczu, który nie wymaga ćwiczeń, a jedynie kontroli diety. Trening z tych ćwiczeń będzie wyeliminować te pesky miłość uchwyty, które sprawiają, że wszyscy czujemy się mniej pewni siebie o sobie!

Karate

Badania wykazały, że trening karate może poprawić zdrowie serca, jak również obniżyć ciśnienie krwi ze względu na jego nacisk na techniki redukcji stresu.

Jazda na rolkach

Jazda na rolkach to świetny trening, który może spalić do 500 kalorii w ciągu godziny. Podczas jazdy na wrotkach stopy i nogi współpracują ze sobą, aby napędzać Cię do przodu, podczas gdy odpychasz się przeciwną stopą. Jazda na wrotkach przynosi wiele korzyści dla zdrowia. Wrotki to także łatwy sposób na przemieszczanie się, gdy chodzenie lub jazda na rowerze nie są możliwe, co oznacza, że są idealne na dni, gdy na dworze jest zbyt zimno na aktywność na świeżym powietrzu!

Pamiętaj, aby podczas jazdy na rolkach po ulicach nosić kask i ochraniacze na kolana. Są one również pomocne, jeśli potrzebujesz pomocy w utrzymaniu równowagi podczas tych zajęć.

Jazda na rowerze

Jazda na rowerze jest świetna dla zdrowia układu sercowo-naczyniowego i przynosi wiele korzyści, m.in. obniża ciśnienie krwi, jednocześnie podnosząc poziom sprawności fizycznej, ale chodzenie lub jogging też będzie w sam raz.

Turystyka piesza

Ten jeden może wydawać się dziwne opcji tutaj, ale chodzenie pod górę liczy się jako cardio, ponieważ kiedy idziemy pod górę, nasze tętno wzrasta znacznie więcej i chodzenie i wędrówki pod górę może spowodować spalanie do 300 kalorii na godzinę.

Magdalena Olszak

Redakcja mmozin.pl