14 sierpnia 2021 Udostępnij

Proste sposoby na pokonanie uczucia zdenerwowania

Wszyscy możemy się denerwować od czasu do czasu. Może to być dzień przed rozmową o pracę lub egzaminem na studiach. To może być, gdy mamy zamiar zaprosić kogoś na randkę z obawami, że może powiedzieć "nie". I możemy czuć się zdenerwowani z powodu zbliżającego się egzaminu na prawo jazdy, wizyty u dentysty lub innego nerwowego doświadczenia. Kiedy czujemy się zdenerwowani, nasze dłonie mogą się pocić, a my możemy doświadczyć zwiększonego tętna. Motyle w brzuchu to kolejny częsty objaw zdenerwowania, podobnie jak przyspieszony oddech. Są to wszystko spowodowane reakcją organizmu na stres i wielu z nas doświadczyło takich zmian w organizmie. Szanse są, ty odnosisz się do co mówimy. Jak powiedzieliśmy, każdy się denerwuje w pewnym momencie. Na szczęście istnieją sposoby, aby powstrzymać nerwy od uzyskania lepszego z ciebie.

Przygotuj się z wyprzedzeniem

Co zrobić, aby przygotować będzie zależeć od tego, co to jest jesteś zdenerwowany o. Jeśli Twój żołądek jest cały w drżeniu z powodu podróży do dentysty, możesz dowiedzieć się, czego się spodziewać po spotkaniu. To może postawić twój umysł przy spokój. Jeżeli ty jesteś nerwowy o pracy rozmowie, ty mogłeś odgrywać scenariusze wywiadu z przyjacielem lub członkiem rodziny dostawać ciebie przygotowywającego dla wielkiego dnia. A jeśli denerwuje Cię zbliżający się egzamin, powinieneś wcześniej ciężko pracować, aby upewnić się, że jesteś do niego przygotowany. Im bardziej jesteś przygotowany, tym bardziej będziesz spokojny, więc bądź tak proaktywny, jak tylko możesz, aby sobie pomóc.

Weź coś, co uspokoi Twoje nerwy

Niektóre rodzaje napojów mogą przynieść ulgę w stanach lękowych, np. zielona herbata i herbata rumiankowa. Twój lokalny sklep zdrowotny poleci Ci suplementy ziołowe, więc złóż im wizytę lub poszukaj czegoś online. A olej CBD to sprawdzony sposób na wywołanie uczucia spokoju, więc odwiedź Simply CBD, aby zapoznać się z gamą produktów, które mają dostępne. To tylko niektóre z rzeczy, które możesz wziąć, aby zmniejszyć uczucie zdenerwowania, chociaż lekarz lub farmaceuta również doradzi Ci, jakie rzeczy możesz wziąć.

Spróbuj technik relaksacyjnych

Ostatnią rzeczą, jakiej pragniesz, są nerwy na chwilę przed egzaminem lub rozmową o pracę, dlatego w takich sytuacjach znajdź sposób, aby się zrelaksować. Możesz to zrobić poprzez ćwiczenia oddechowe lub niektóre formy medytacji, z których niektóre mogą być w stanie zrobić w każdej chwili. Tak więc, dowiedz się, co działa dla Ciebie, czy to ćwiczenia głębokiego oddychania lub medytacji z przewodnikiem, które można pobrać na telefon, i skupić się na nich, aby dać Ci natychmiastowy spokój, którego potrzebujesz.

Odwróć uwagę od siebie

Porozmawiaj z przyjaciółmi przez telefon, przejdź się z psem, obejrzyj coś zabawnego na YouTube lub zrób cokolwiek innego, co odciągnie Twój umysł od tego, jak się czujesz. Gdy ty możesz rozpraszać twój umysł, ty dostajesz w różną headspace, i to może oddalać ciebie od nerwowości ty doświadczałeś. W ten sposób, robi cokolwiek jest prawy dla ciebie, nawet jeżeli ja jest prawy przed zdarzeniem który powoduje ciebie fret. Te są właśnie few sposoby pokonywać nerwowość, więc mieć nadzieję one byli pożytecznie ty. Rozejrzyj się po naszej stronie internetowej w poszukiwaniu innych pomocnych porad i zrób wszystko, co możesz, aby opanować swoje nerwy. To jest możliwe, aby puścić swoje obawy, więc być pozytywne, i pamiętaj, że cokolwiek to jest jesteś nerwowy o nie będzie trwać wiecznie!

Bershka

Karolina Górska

Redakcja mmozin.pl