6 sierpnia 2021 Udostępnij

10 najlepszych zajęć na świeżym powietrzu, aby poprawić kondycję

Kiedy myślisz o ćwiczeniach, Twój umysł może wyobrażać sobie wypełnioną po brzegi siłownię. Ale to nie jedyny sposób, aby być aktywnym fizycznie! Istnieje niezliczona ilość zajęć na świeżym powietrzu, które sprawią, że Twój trening będzie zarówno zabawny, jak i satysfakcjonujący. Sprawdź te 10 aktywności na świeżym powietrzu, które pomogą Ci osiągnąć cele fitness.

1. Piłka nożna

Piłka nożna pomaga budować umiejętności aerobowe i wytrzymałościowe, a przy tym świetnie się bawić. Jest to również pomocne dla koordynacji, ponieważ musisz skupić się na piłce. Bieganie związane z piłką nożną może poprawić zdrowie serca, jak również. Spróbuj dołączyć do ligi rekreacyjnej w swojej okolicy.

2. Kajakarstwo

Ludzie, którzy lubią sporty wodne pokochają kajakarstwo. Ta działalność oferuje wspaniały sposób na odkrywanie rzek, jezior i oceanów, jednocześnie zwiększając swoją siłę górnej części ciała. Jest to szczególnie korzystne dla osób z problemami stóp lub nóg, ponieważ podczas całego doświadczenia siedzisz.

3. Jazda konna

Każdy, kto chce budować i ton ich mięśnie powinny spróbować jazdy konnej. To doświadczenie pozwoli Ci odkryć na zewnątrz, wszystko podczas pracy nad swoim zdrowiu fizycznym i psychicznym. To może pomóc zrobić cardio i treningu siłowego, dzięki czemu można dokonać każdej jazdy jeszcze lepiej niż ostatni.

4. Turystyka piesza

Jeśli chcesz spędzić więcej czasu w przyrodzie, należy podjąć się wędrówki. Ta aktywność pomaga zwiększyć swoją siłę i równowagę, jak przemierzać różne tereny. Dodatkowo, można poprawić swoje zdrowie psychiczne. Jest to doskonały sposób, aby cieszyć się pięknymi widokami podczas ćwiczeń. W przeciwieństwie do niektórych zajęć na świeżym powietrzu, możesz doświadczyć wędrówek nawet podczas podróży. Jeśli chcesz dokonać tańszego wyboru zrównoważonego, zawsze możesz spróbować chodzić do miejsca docelowego. To najlepsza sztuczka, aby zobaczyć nowe miejsce, zbyt.

5. Tenis

Ten sport ma wiele korzyści dla zdrowia. Jeśli nie chcesz brać udział w działalności, która obejmuje zbyt dużo biegania, może lubisz tenis trochę więcej. To spala kilkaset kalorii, a będziesz w stanie wzmocnić gęstość kości, zbyt. Plus, można grać z przyjaciółmi.

6. Pływanie

Wybierz się na wycieczkę do lokalnego basenu na trochę pływania, dzięki czemu można pracować nad swoimi umiejętnościami wytrzymałościowymi i zdrowia serca. Osoby z problemami stawów pokochają pływanie, ponieważ wyporność wody pomaga złagodzić dyskomfort i ból. Oczywiście, pływanie może być również świetną zabawą!

7. Jazda na rowerze

Ci, którzy chcą schudnąć, powinni skupić się na ćwiczeniach aerobowych, takich jak jazda na rowerze. Jazda na rowerze pomaga również poprawić zdrowie układu sercowo-naczyniowego, co oznacza, że możesz być w stanie uniknąć problemów, takich jak wysokie ciśnienie krwi. Jest to również korzystne dla stawów.

8. Ogrodnictwo

Bershka

Chociaż ogrodnictwo może nie być pierwszym ćwiczeniem, które przychodzi na myśl, można rzeczywiście spalić kalorie, gdy pracujesz w swoim podwórku. Za każdym razem, gdy udać się do cięcia trawy i sadzić kwiaty, można obniżyć ciśnienie krwi, zbyt. Ta opcja pomoże Ci zachować sprawność fizyczną przez cały tydzień. Każdy powinien mieć umiarkowaną aktywność fizyczną, którą może wykonywać każdego dnia. W końcu nie zawsze będziesz miał ochotę na wielokilometrową przejażdżkę rowerem. Proste ćwiczenie, które sprawi, że będziesz się ruszać, będzie bardzo pomocne.

9. Bieganie

Jaki jest sens w bieganiu na bieżni, skoro możesz to samo robić na zewnątrz? Spróbuj pobiegać po swojej okolicy, gdy potrzebujesz trochę ruchu. Jest to doskonały sposób na poprawę zdrowia serca, a także spalanie kalorii. Biegacze wykorzystują ten sport także do zrzucenia zbędnych kilogramów.

10. Baseball

Jeśli chcesz grać w grę z przyjaciółmi, a jednocześnie uzyskać w kształcie, należy rozważyć baseball. To zabawny sposób, aby popracować nad siłą górnych partii ciała i koordynacją. Ten sport to także doskonałe zajęcie na ciepłą pogodę. Bądź w formie i ciesz się naturą dzięki tym pomysłom Chodzenie na siłownię przynosi wiele korzyści. Nie zapominaj jednak o ćwiczeniach na świeżym powietrzu! Ciesząc się świeżym powietrzem, możesz również poprawić swoją kondycję fizyczną. To sytuacja, w której obie strony wygrywają. Autor Bio Jane jest pisarką środowiskową oraz założycielką i redaktorką naczelną Environment.co, gdzie zajmuje się tematyką zrównoważonego rozwoju i ekologicznego życia.

Karolina Górska

Redakcja mmozin.pl