12 grudnia 2021 Udostępnij

6 suplementów, które pomagają w treningu

Jak radzimy sobie z naszych nowych rutynowych ćwiczeń, czy jesteśmy budowanie mięśni lub mające na celu poprawę naszej wytrzymałości i wytrzymałości, możemy zwiększyć skuteczność tych treningów z niektórych suplementów. Nie tylko są one korzystne dla każdego reżimu treningu, ale mogą również pomóc rozbić cię przez to plateau może masz osiągnięty, w którym jesteś widząc nie więcej zmian w swoim ciele. Plateau jak to się dzieje, gdy organizm osiągnął rodzaj równowagi z kalorii i intensywności ćwiczeń. Zwiększanie treningów jest korzystne tylko wtedy, gdy można dopasować go ze wzrostem spożycia składników odżywczych, zwłaszcza z istotnych rzeczy, takich jak białko. Oto 8 suplementów, które okazały się pomocne podczas ćwiczeń i przyrostu masy mięśniowej.

Kreatyna

Ten wspaniały mały suplement występuje naturalnie w naszym organizmie i pomaga dostarczyć naszemu organizmowi użytecznej energii podczas ćwiczeń. Jego rola jest właściwie podwójna, ponieważ pomaga również w naprawie i wzroście mięśni, które zostały poddane stresowi, np. w wyniku ciężkiego treningu. Wiele osób przysięga na kreatynę, aby pomóc im w pompowania kilka więcej powtórzeń niż normalnie, edging ich wydajność nad linią.

Olej z wątroby dorsza

Opieka stawów jest niezwykle ważne, jeśli chodzi o ćwiczenia, i nie tylko będzie to bardzo bolesne, aby utrzymać uraz do słabego stawu, ale również znajdziesz się z akcji na znaczną ilość czasu. Suplementy oleju z wątroby dorsza pomaga z niezliczonych rzeczy w naszych ciałach, jak to jest pakowane w niezbędne witaminy i minerały, które ciało może zrobić dobry użytek. Nie tylko wzmocni stawy, ale również poprawić wytrzymałość kości, jak również poprawić swój układ odpornościowy i zmniejszyć stan zapalny.

Aminokwasy

Są to jedne z najbardziej istotnych substancji chemicznych, jeśli chodzi o wzrost mięśni i istnieje wiele różnych typów, które służą różnym celom. Głównie odgrywają one dużą rolę w rozwoju i naprawie tkanek naszego ciała, takich jak narządy i mięśnie, jak również rzeczy, takich jak nasza skóra i włosy. Nasze ciała nie będą w stanie przetrwać bez nich, dlatego też znajdują się one w prawie wszystkich naszych pokarmach. Jednak istnieją pewne ogromne korzyści ze zwiększenia ilości aminokwasów w naszych systemach, i choć może być trudno dowiedzieć się, czy wybrać między leucyną vs izoleucyną lub glutaminą vs tyrozyną, istnieje wiele zasobów online, aby pomóc Ci wybrać idealne dla Ciebie, takie jak ten artykuł Ingredient Optimized. Jak w przypadku wszystkich suplementów, wykonaj swoje badania i rozważ omówienie swoich planów z lekarzem przed ich zażyciem.

Glutamina

Mówiąc o aminokwasach, a w szczególności o glutaminie, ten poręczny suplement jest idealny do utrzymania masy mięśniowej. Dostarczanie wystarczającej ilości tego składnika do organizmu poprzez ryby, czerwone mięso i orzechy nie zawsze jest wykonalne, a zwiększenie poziomu glutaminy może być konieczne, jeśli obawiasz się utraty wydajności podczas szczególnie intensywnych i ciężkich treningów. Ważne jest, aby zwrócić uwagę na dodatkowe tłuszcze, które żywność taka jak orzechy i czerwone mięso może wprowadzić do organizmu, a zastąpienie niektórych z nich suplementem może zarówno utrzymać te poziomy, jak i pomóc uniknąć zbyt dużego przyrostu tkanki tłuszczowej.

Białko w proszku

Podczas gdy białko jest w zasadzie składa się z aminokwasów, aby pomóc mięśnie naprawy i wzrostu, istnieją pewne korzyści z podejmowania białka w postaci proszku serwatki, a to ostatecznie pomoże, gdy szukasz do uzyskania masy w ogóle. Wszyscy kulturyści będą rozumieć, że ważne jest, aby co najmniej osiągnąć zalecane dzienne spożycie kalorii w celu utrzymania masy mięśniowej, i przekroczyć ten poziom, aby rosnąć. Spożycie kalorii zależy od naszego metabolizmu, czyli od tego, jak szybko i skutecznie nasz organizm przekształca żywność w składniki użyteczne dla energii i wzrostu. Jeśli nie osiągasz tych zalecanych poziomów, może się okazać, że twoje ciało zacznie oszczędzać energię w postaci tłuszczu, a nawet możesz doświadczyć utraty mięśni. Dobrej jakości białko w proszku na przyrost masy ciała jest doskonałym wyborem, aby osiągnąć te limity kalorii i dać ci dodatkowy zastrzyk energii, jeśli masz trudności z jedzeniem dużo więcej.

Witaminy i minerały

Dostarczanie organizmowi odpowiedniej ilości niezbędnych witamin i minerałów jest bardzo ważne i dlatego właśnie zbilansowana dieta pełna zdrowych warzyw, owoców i pokarmów bogatych w białko jest kluczem do zdrowego stylu życia. Witaminy i minerały są często znane jako mikroelementy, ponieważ występują w tak małych ilościach, ale pełnią bardzo ważne funkcje. Te składniki odżywcze wykonują takie zadania, jak pomoc w tworzeniu białek przenoszących tlen, wzmacnianie naszych kości i regulowanie naszego systemu odpornościowego, abyśmy byli silni. Pomagają one również w rozkładaniu niektórych pokarmów, aby pomóc w dystrybucji innych użytecznych substancji chemicznych w całym organizmie. Na przykład, witamina B pomaga w uwalnianiu energii z pokarmów bogatych w węglowodany, dzięki czemu jesteśmy czujni i aktywni.

Bershka

Karolina Górska

Redakcja mmozin.pl